Vahelduseks ei paista praegu auto alt mitte tavaline bensujuhe (mis on vist juba 5 korda katki läinud, täielik disainiime), vaid... sumps. Terves pikkuses. Kukkus teine üks hetk lihtsalt maha, keeras püti põhja alla püsti ja puha. Kündmist vajavat põldu polnud parasjagu käeulatuses ja seepärast tegin meetrimehega tunnikese kand-varvast. Kas üks auto üldse veel rohkem kiusu ajada saaks?
Nüüd ma ei saa jälle trenni. Vist ei tahagi... Pole veel J trennist taastunud -- tegime ühe plaanivälise korra ka, kuna seekord oli mitu loobujat. Need trennid on täpselt nagu hambaarsti juures käimine. Tead, et on vaja minna, et probleemile lahendus saada ja et hiljem ei oleks veel raskem parandada. Ja tead, et on valus. Ja et pärast saab plommi peale ja kõik on korras. Minuga juhtus seekord, et tehti juurekanalit. Nii valus oli, kui olla saab ja valmis ka ei jõudnud. Vaatasin pärast videot ja lausa nutt tuli peale. Mul on võõra käe ja jalgade sündroom. Millega muidu seda isepäist (eem...isejäsemelist?) tegutsemist seletada. ((kogu pildi juures oli kõige veidram see, et hobune nägi hulga parem välja, kui endale tundus. Võib ainult murelikult ette kujutada, mis ta kõik olla võiks, kui ma ise sihuke tainas ei oleks :())
Täna autoroolis leidsin parema ja vasaku käe tegutsemise erinevusele seletuse ka. Vasak hoiab rooli paigal ega liigu kusagile. Parem keerab, kui vaja, ja muul ajal hoiab roolist üsna lõdvalt paari näpuga või ei hoia üldse. Ratsutamises täpselt sama. Vasak püsib rahulikult ja üsna tugevalt paigas (veidi külgratsme sarnaselt) ja parem aina roolib, huvitudes heast kontaktist vaid keerulisematel hetkedel. Solved? Ah, ei... mul pole nüüd ju jälle rattaid. Ei saa teist enam remontigi viia, kasvatas summutipüti kujulise juure alla endale.
Nüüd ma ei saa jälle trenni. Vist ei tahagi... Pole veel J trennist taastunud -- tegime ühe plaanivälise korra ka, kuna seekord oli mitu loobujat. Need trennid on täpselt nagu hambaarsti juures käimine. Tead, et on vaja minna, et probleemile lahendus saada ja et hiljem ei oleks veel raskem parandada. Ja tead, et on valus. Ja et pärast saab plommi peale ja kõik on korras. Minuga juhtus seekord, et tehti juurekanalit. Nii valus oli, kui olla saab ja valmis ka ei jõudnud. Vaatasin pärast videot ja lausa nutt tuli peale. Mul on võõra käe ja jalgade sündroom. Millega muidu seda isepäist (eem...isejäsemelist?) tegutsemist seletada. ((kogu pildi juures oli kõige veidram see, et hobune nägi hulga parem välja, kui endale tundus. Võib ainult murelikult ette kujutada, mis ta kõik olla võiks, kui ma ise sihuke tainas ei oleks :())
Täna autoroolis leidsin parema ja vasaku käe tegutsemise erinevusele seletuse ka. Vasak hoiab rooli paigal ega liigu kusagile. Parem keerab, kui vaja, ja muul ajal hoiab roolist üsna lõdvalt paari näpuga või ei hoia üldse. Ratsutamises täpselt sama. Vasak püsib rahulikult ja üsna tugevalt paigas (veidi külgratsme sarnaselt) ja parem aina roolib, huvitudes heast kontaktist vaid keerulisematel hetkedel. Solved? Ah, ei... mul pole nüüd ju jälle rattaid. Ei saa teist enam remontigi viia, kasvatas summutipüti kujulise juure alla endale.
No comments:
Post a Comment